V.40

Har varit hos barnmorskan idag. Allt såg bra ut. Huvudet är fixerat och bebis redo för att komma. Fick en ny tid nästa tisdag. Hoppas dock på att detta var vårt sista besök men vi får se! Foglossningen har blivit så mycket värre och det gör riktigt ont. Va ute en timme i skogen o stranden i söndags med Robin, mamma och pappa.. Det gör jag inte om även om det va väldigt skönt när vi väl var ute.
I morgon ska jag ner till skolan för sista gången denna terminen. Är lite nervös och känns onödigt att åka ner men det är ju obligatoriskt så ja måste. Känns så konsigt att denna dagen har kommit redan. Har hela tiden tänkt på den sista dagen man ska ner till skolan och på hur nervös man kommer vara när det är så nära.. Och nu är den här. Men sen kan jag koppla av hela och hållet. Inga måsten! Bara va hemma med mogge, träffa vänner och familj, fixa hemma och säkerligen kommer ja testa massa saker för att få fart på det hela. Är dock rädd att dagarna kommer och gå så sakta framöver. Det har ju gått så fort fram till nu!

Fick även in en träff med Månsson och Lundberg idag. Välbehövligt att få träffa mina fina tjejer! Ni är underbara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0