Surt

Att göra en läkemedelstenta med en gravidhjärna har jag nu insett inte fungerar. Man gör slarvfel och hjärnan hänger inte med riktigt.. Fick tillbaka tentan och hade ett fel.. Ett kommatecken som jag missat att skriva dit. Uträkningen är rätt, har bara slarvat med att skriva dit ett komma!! Va den lättaste uppgiften dessutom så skulle ju inte kuggat det så det var jäkligt klantigt gjort och nu får jag själv sota för det. Får se när jag tar och gör om den igen! Håll nu tummarna att hjärnan fungerade bättre på den stora tentan för den vill jag verkligen inte göra om!
Nu ska ja fortsätta lyssna på denna väldigt intressanta föreläsningen! Dock är det den sista så sen ska jag hem och njuta:):)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0