Önskemål

Jag vet inte hur man kommer och må efter förlossningen. Kanske kommer vara jättepigg och vill träffa alla tidigt eller vara helt färdig och bara mysa med min familj i lugn och ro. Det får vi se då. Men jag har en önskan.. När det väl är dax att ni ska komma och hälsa på. Va då ärliga om ni är förkylda eller inte mår så bra. Stanna då gärna hemma några dagar extra. Kommer ha gott om tid att träffa alla sen men jag vill gärna vara noga med detta i början. Det är den värsta perioden för rs- virus just nu och det hade varit så tråkigt om den lille blev sjuk för en sådan sak. Så därför ber jag er att respektera detta vilket jag hoppas att alla gör:) självklart kommer familjen få komma så snart som möjligt och hälsa på och mysa men familjen får faktiskt gå först. Och de är både min familj och Robins. Till resten hör jag av mig hur det känns och när ni kan komma!:)

Så nu har jag fått sagt det i alla fall så får vi se om någon läser det också:)

Vaknade vid fem tiden idag och va jättepigg. Har haft ont hela natten och en gång när ja skulle vända mig kändes det som att jag sprack där nere. Fogarna gör så ont så det är sjukt. Därför fick jag nog vid fem och kunde inte somna om förrens vid halv åtta tiden igen. Nu ska jag gå upp och leka av mogge så mycket jag orkar sen ner till Malmö.



Kommentarer
Emma

Hej gumman!
Jag tycker att det låter som ett bra beslut! Ta den tid som ni behöver och bara mys... Er tid är den viktiga och ni ska göra det som ni tycker känns bra! Pusss ❤

2013-01-10 @ 22:32:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0