Nästa söndag

Helt sjukt!! När folk frågar mig när det är dax blir svaret nu "nästa söndag är det beräknat". Det känns så konstigt att inte längre behöva säga, nästa år, i januari eller den 20:e utan jag kan faktiskt svara helt enkelt nästa söndag. Snart till och med på söndag!:) och kanske även snart förra söndagen vem vet! För min del hade den 17:e varit en perfekt dag att titta ut på:)

Blev ett besök hos barnmorskan idag. Tanken va att jag bara skulle få akupunktur men de hade hon missat så ja fick hela undersökningen också. Ja klagar inte, är ju alltid skönt att kolla så allt är bra vilket det va. Hon kände extra mycket på magen idag hur bebisen låg och nu va huvudet fixerat så den förbereder sig:) fick även testa lite mer nålar på akupunkturen men jag har riktigt ont i fogarna ikväll. Nästan värre än vanligt men de kan ju ha andra orsaker. Så det blev två panodil idag för att orka ta en dusch. Nu är plugget gjort, duschen avklarad så nu är det bara chill resten av kvällen. I morgon blir det Malmö och sista examinationen! Gissa om det ska bli skönt!

Hann även med en fika med Emelie och Malin idag:) i morgon kommer emma hem så då blir det mer tjejträff:) skönt att kunna ha lite tid över för att vara social!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0