ledighet

underbart att vakna upp till en helt oplanerad dag. bara en dag för mig själv! lär inte komma så många av dessa dagarna framöver så man får ju passa på nu :) mogge ligger och tuggar på ett gammalt gosedjur så han är sysselsatt ett tag. jag har slängt in en maskin tvätt och ska städa undan lite.

vi har börjat ge mogge sin vanliga mat igen. i förgår fick han ett ben men efter det har han kliat sig väldigt mycket mer så nu får vi avvakta och se om det blir bättre igen. något är det nog som han inte tål riktigt så det blir inte lätt att lista ut vad det är.

äntligen är jag klar med allt plugg. om jag nu klarar tentorna såklart men de får jag ta då. så nu har jag tid över till lite andra saker. BB-väskan håller på att packas lite smått. idag är det endast nio dagar kvar. märker dock inte att något skulle vara pågång än. nu ska jag fortsätta njuta av egentid! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0