Kärlek

Robin är ju världens bästa!! Nu när jag har fullt upp med plugget så fixar han och donar med allt! Han städar, handlar, lagar mat och kommer o serverar när jag sitter med böckerna för att jag inte ska glömma och äta, och tar superbra hand om mogge! Är så skönt att kunna fokusera på det man ska utan en massa avbrott hela tiden. Han är guld värd!

Nu är jag klar med mina sammanfattningar och har nu en dag på mig att gå igenom dom. När ja skrev ut det så fick jag en chock över hur mycket papper det va. Är som en tjock bok ju!! Så klarar jag denna tentan så kommer jag bli överlycklig men räknar verkligen inte med det! Längtar till jag kan vara hemma och gosa med bebis utan massa plugg:)

Här är en bild på sammanfattningarna.. Kanske inte går o se riktigt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0