Helg!

Tentan är avklarad! Skönt som f*n!:) sen får vi se hur den gick men nu slipper jag det i alla fall! Nu är de lördagmorgon och jag sitter med skolböckerna igen. Har examinationer på tisdag och torsdag så får börja plugga till det nu så tänkte Att jag skulle börja idag i alla fall. Robin är iväg och jobbar så då kan jag lika bra passa på:)

Blev en sväng till väla igår. Robin hittade ett par skor och ja skulle kolla på amningsbehåar. De va ingen rolig shopping.. Varför ska alla vara skitfula, små och tantiga?? Hittade en mjukisbehå jag kan ha när jag är hemma bara sen ska jag köpa mig en ordentlig senare. Blev även ett amningslinne. Kanske kan vara skönt att ha. Så nu är jag lite mer förberedd. Dock är inte den där bb-väskan packad än. Blir bara inte av men idag kanske:)

Igår kunde ja va lite social igen!:) blev en myskväll med Maria, Malin och gustav. Åt pizza och snackade ikapp lite! Ber om ursäkt till alla vänner att jag varit så osocial sista tiden men är tvungen att fixa med skolan för de kommer ja inte ha tid till sen. Så det hoppas jag att ni förstår:):)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0