Bristningar

Ja va ganska rädd för att få bristningar i början. Visste att jag har lätt för att få det då ja fick lite när jag tränade mycket. Så började det så smått dyka upp lite bristningar på magen men jag har faktiskt inte brytt mig så mycket som jag trodde. Klart att det är tråkigt och inte så snyggt, hade gärna varit ute. Men det är inget jag tänker beklaga mig över. Det är ingenting som gör ont eller som påverkar mitt liv. Nu har jag fått en del som jag kommer få leva med livet ut. Men vad gör de.. Jag ska bara leva ett vanligt svensson liv och inte vara någon supermodell direkt. Det kommer alltid påminna mig om graviditeten och så får det vara! Det finns mycket värre saker i livet som man kan klaga över så det här tänker jag bara acceptera:)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen förtjänar jag att lägga mig i sängen och vila en stund. Har haft framme dammsugaren och städat hela soffan, mattan, gardinerna så nu känns vardagsrummet och matsalsrummet fräscht och fint:) såg dock på mina fötter att dom va rätt svullna nu så jag bör nog vila lite. Måste ju ta det lugnt så inte blodtrycket stiger mer och jag riskerar att få havandeskapsförgiftning för det vill jag inte ha!



Kommentarer
Jennica

Bristningarna är bara ett bevis på det fina ni har tillsammans! Var stolt över dom :) Alicia är verkligen jätte söt! Lycka till med föräldrarskapet och grattis än en gång :) kramar Jennica

2013-02-06 @ 09:20:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0