Bf

20 januari är kommen! Dagen vi väntat på i månader... Och ingen bebis är kommen. Nu går man verkligen in i väntans tider. Man kan inte planera något för hela tiden hoppas man att bebisen har kommit tills dess. Åhhh som jag längtar och jag har ju världens sämsta tålamod och har en förmåga att tjata sönder Robin när jag längtar efter något. Minsta lilla man känner att de gör ont eller spänner i magen så blir man glad. Kanske kan det vara ett tecken. Men icke.. Men nu vet vi att om två veckor ca så har vi vårt barn hos oss!

Under tiden vi väntar så passar vi på att njuta av tiden innan. Igår hade vi en dag tillsammans som va helt oplanerad. Även Robin kunde vara hemma och chilla utan att fixa med en massa. Så vi hade det bara bra och ja fick massage. Sen åkte vi ut till morfar:) på kvällen gick vi ut och åt på el greco. Gäller ju att passa på nu. Sen hyrde vi en film.. När två blir tre hette den. Tyckte det kunde vara passande. Den va dock inte så positiv alltid så hoppas inte det slutar så. Att kärleken alltid tar slut när man får barn typ! Vår kärlek kommer aldrig dö ut!

Min lilla älsklings mogge fyller år idag! Kan inte förstå att han är ett år redan. Så idag får vi ta och skämma bort honom lite;) går bra med hans mat nu. Har inte varit något mer som han reagerat märkvärt på mer än hans favoritben. Men han får andra ben så det går nog ingen nöd på honom inte!:) nu ska jag mysa med mina grabbar:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0