Alicia<3

nu har vi kommit hem med vår lilla tjej! Helt ofattbart. Sedan jag sist skrev så har vi fått en dotter.. Kan ni fatta?! En dotter!! Här har man gått och undrat vad det är för något som gömt sig i magen och helt plötsligt så har man henne i sin famn! Det är så ofattbart och jag är nog fortfarande i lite chock! Hon är helt perfekt och vi kunde inte varit lyckligare. Känns som att jag skulle kunna skriva i evigheter om vad vi varit med om under dessa dagar men just nu orkar jag inte. Nu vill jag bara mysa med mina älsklingar och det är underbart att vara hemma hos mogge igen!

Ett superstort tack till alla som har gratulerat oss och för alla fina ord! Det värmer mycket! Tiden har sprungit iväg
Så har inte kunnat prata med någon känns det som men snart har vi nog kommit in i vardagen och hunnit träffa många av er. Vi tar det gärna lite lugnt nu men ser fram emot besök när vi vilat upp oss lite:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0