Akupunktur

De har jag fått idag! Så nu hoppas jag att det gör lite nytta. Började bara med några nålar så ska tillbaka på onsdag och köra en behandling till. Gjorde inte alls så ont som jag trodde. Var lite obehagligt när hon snurrade på nålarna men annars gick det bra.

Gjorde även de vanliga undersökningarna hos barnmorskan och allt såg bra ut. Hjärtljuden låg på 150 idag och när hon lyssnade så fick hon sig några rejäla sparkar. Även hon verkade tycka att jag såg liten ut för att bara i vecka 38 men magmåttet säger annat för där ligger ja på den övre kurvan. Så kanske blir en stor bebis! Hade ju inte förvånat mig så som den tar av min energi:) jag äter dock inte alls så mycket som man bör göra nu i slutet. Försöker att få i mig lite mellanmål men ja glömmer det så lätt. Choklad däremot är något som är väldigt gott för tillfället! Svårt att stå emot!

Nu ska jag ta tag i plugget igen. Råkade visst somna en timme:/ i morgon klockan åtta så är de dax för tentan så håll era tummar för mig är ni snälla!!!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0