+2

Andra dagen på övertid och här har inte hänt något. Känns precis som vanligt och inga känningar än. När det väl händer något så kommer jag att uppdatera så fort jag orkar och har tid.
Har varit hos barnmorskan nu. Bebisen verkar ha det bra i alla fall. Mitt blodtryck hade ökat lite och jag hade blod och protein i urinen vilket ja inte brukar ha. Så ska till förlossningen på lördag för kontroll. Känns skönt att dom håller koll på en! Så nu ska jag se till att ta det lugnt och vila mycket. Inatt kunde jag sova hela natten utan att vakna. Underbart. Vaknade inte ens av Robins väckarklockor så tio i sju fick jag väcka honom!:) vi passar på att sova gott nu medan vi kan. Lär inte bli mycket vila sen har jag en känsla av:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0