Tack

Ett enormt stort tack för alla gratulationer, presenter och allt som lilla Alicia fått! Ni har alla köpt så fina saker som hon kommer vara jättesöt i:) även ett stort tack till er alla för att ni respekterat att begränsa besöken och låta oss få ta det i lugn och ro. Har varit välbehövligt och vi ser fram emot att få besök av er som inte hunnit vara här än!:) man är fortfarande i sin egen bubbla och hjärnan hänger inte riktigt med.. Man har ingen aning om vilken dag det är och vad som händer i världen. Kommer nog bli annorlunda när Robin börjar jobba på tisdag. Då är jag tvungen att klara av allt själv ju! En utmaning men det ska bli spännande och jag är glad för att jag får tillbringa dagarna med min lilla sessa:)

Idag kom fina Malin Lundberg och lagade lunch till mig och Robin. Riktig lyx! Tack min underbara vän <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0