Sång

Ni som känner mig vet att jag aldrig sjunger.. Jag har dock en låt som jag kan nynna på ibland för Robin. En moraträsk låt tror ja det är. Den går "hänger hakan på dig ner, kan du ta den och vifta med, kan du knyta en rosett kan du slå en knut så lätt..." och vidare.. Jag hatar min sångröst så därför sjunger jag aldrig. Men nu låg Alicia i min famn och va pigg och tittade sig omkring. Hon började bli lite orolig så jag sjöng den för henne för skojs skull. Hon blev helt lugn direkt.. Fortsatte att sjunga och till min stora förvåning så somnade hon! What!! Jag sjöng precis min dotter till sömns. Trodde jag aldrig skulle hända. Som den lipsill jag är så kom ett par tårar! En härlig känsla när man kan lugna sitt barn (även med min hemska sång)!



Kommentarer
Auckland tjejen

<3 Så fint Jessi!

2013-02-05 @ 22:42:09
Mallansantos

Bölar nu såklart!!!

2013-02-05 @ 22:48:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0