Livet som mammaå

Börjar få lite ordning på dagarna nu tycker jag, i morgon ändras väll allt då Robin börjar jobba igen. Riktigt tråkigt för vi har haft så bra dagar tillsammans nu. Dock bra att jobba in i en vardag för att se hur det kommer vara framöver.

Idag har jag inte fått något gjort alls. Brukar i alla fall kunna lägga ifrån mig henne några timmar om dagen för att ta en dusch och fixa lite här hemma. Men icke idag. Älsklingen har försökt att hjälpa mig och ta henne en stund men de har inte gått. Varit väldigt mammig vilket såklart har varit mysigt för min del. Nu känner jag att jag hade velat ta en dusch så vi får se om det finns tillfälle för det ikväll. Man känner sig ju ständigt nerkräkt tycker jag. Ändå är man lyckligare än någonsin! Jag tycker verkligen att vi fått den finaste tjejen i världen och hon är så lugn och snäll! Vi får sova bra om nätterna och framförallt robin som kan få sova en hel natt utan att vakna.

Nu ska vi njuta av sista kvällen på vår gemensamma ledighet:)



Kommentarer
Benson

Jag ar sa glad for er skull! Och saklart att ni har fatt den finaste tjejen i hela varlden - titta bara pa vilken fantastisk manniska hon kommer fran!
Hoppas ni far in ett bra flyt pa dagarna, Alicia kommer vara en valdans lyckans ost som far umgas med dig hela dagarna!
Raknar dagarna tills jag far traffa dig igen, och halla Alicia for forsta gangen!

2013-02-12 @ 03:27:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0