Alla hjärtans dag

På förmiddagen kom Maria och gustav förbi på ett besök! Trevligt!!!:) sedan tog jag en promenad till BVC. Känner mig som när man va liten och gick med sin dockvagn när jag är ute och går nu. Kan bara inte förstå att det är mitt barn som ligger i vagnen nu och inte en docka.
Hon hade verkligen växt. Nu väger lilla tösen 4450 g och har därmed gått upp 440 g på en vecka. Herregud. Jag har nog dundermat till henne. Men väldigt skönt att veta att hon får i sig tillräckligt med mat och att man slipper ersättning. Hon fick mycket beröm och dom tyckte hon var väldigt med i blicken redan.

Brossan kom sen på besök och sedan även mamma. Vi fick lite avlastning då hon va gullig och tog mogge på en promenad och hade hand om alicia så vi kunde få äta tillsammans i lugn och ro för en gångs skull!;) lilla stumpan har varit ganska ledsen ikväll så när hon väl slocknade i min famn så fick hon ligga kvar där och mysa. Nu har jag lagt henne i sängen så får vi se hur länge till hon sover och hur många timmars sömn det blir inatt. Är väldigt tacksam för att hon sover så pass bra som hon gör!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0