8 dagar

Idag är Alicia 8 dagar gammal, tiden har gått väldigt fort redan. Allt går superbra här hemma och hon är en väldigt snäll bebis. Skriker inte mycket alls. Jag ska sätta mig ner en dag och skriva om dagen då hon kom till världen. Men det får vänta lite till..
Jag mår bra efter förlossningen.. Känner mig pigg och har inte så ont. Haft feber några dagar nu bara men det är för att mjölken kommit igång. Tycker det är skönt att man kan röra sig bättre nu och att inte ha en stor kula på magen som är i vägen. Att gå en promenad är numer underbart igen. Har nu gått ner 10 kilo och har endast 3,5 kilo kvar till startvikten. Känns okej. Men det ska inte sluta där. Sen kan jag fortsätta att försöka gå ner ännu mer. Det blev lixom en liten paus i det hela.. Men det kommer det med hoppas jag:) nu ska vi mysa lite till. Hon sitter nu hos Robin och har suttit i ett par timmar och bara tittat sig omkring:)

Igår fick Alicia träffa sin gammelmorfar, fick en bild på fyra generationer:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0