lucia

åh vad det är svårt att blogga nu... man har aldrig tid att få sitta o skriva i lugn o ro.. bara när hon sover men då brukar ja göra så mycket annat eller bara vila själv! men nu sover hon i min famn o vaknar när jag ska lägga ner henne så hon får sova hos mig och jag blir tvungen o ta en paus vilket är skönt:)
det händer så mycket med alicia nu. hon uppfattar allt man säger! hon har nu tre tänder på gång, två där uppe och en där nere.
om en vecka går robin på pappaledighet och ska va hemma till den 3 februari. så skönt det ska bli att dom får tillbringa lite tid tillsammans och jag får lite avlastning. dock måste jag ju börja jobba för att det ekonomiskt ska kunna gå runt. så idag var jag och träffade en och pratade om ett jobb.. ska gå bredvid på fredag och jobba mitt första pass den 23:e. ska då jobba ett dygn och kommer gå av på julaftonsmorgon.. kommer längta hem så mycket men det är välbehövliga pengar. sen får vi se hur mycket jobb det blir av det hela. men skönt att jag fått något i alla fall!

nu börjar helgen och jag känner på mig att den kommer bli riktigt bra tillsammans med min familj och fina vänner! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0