lördag

klockan är över elva och älsklingen min håller fortfarande på att kakla i köket. han är så duktig som orkar hela tiden och jag måste tvinga honom till att ta pauser. jag hade velat hjälpa till och gjorde ett försök när alicia hade somnat men jag är så trött! känner mig helt slutkörd så jag bäddade ner mig i soffan till en film. så hemskt det låter när robin kämpar på men jag orkar inte dygnet runt..
alicia är just nu inne i en intentiv period
. hon är verkligen överallt och man måste vara uppmärksam precis hela tiden. att sitta still är inte kul så man får inte mycket gjort, ibland inget alls.. vet inte hur många saker jag börjat på senaste tiden som tar superlång tid eller får fortsätta med nästa dag för att det inte går att få det gjort.. får se om jag kan få någon timme i morgon bara till att städa.
jag har i alla fall varit lite duktig idag. ja satte upp en fönsterbräda och någon list. och röjt lite.. så mycket hann jag med idag. jo sen var vi ju på frukost med robins familj i morse:) nu tänkte ja försöka få med robin till att krypa ner i sängen och få några timmars sömn:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0