söndag kväll

helgen är över och den har varit fullspäckad känns det som men väldigt rolig! lördagen bjöd på ett ikea och väla besök med Olivia och phoenix där en ny matta, filtar och kuddar införskaffades:) på kvällen kom josse från klassen och det var riktigt trevligt! som jag saknat henne! åt mat o snackade en massa. alicia höll sig vaken till tolv den busen och jag bar inte i säng förrens vid två, det vet jag inte när det hände senast men det var de värt!!

så en aning trötta gick vi upp vid halv nio och morgonmyset började. åt frukost och jag drack ett glas oboy. under mig kryper alicia och slår huvudet i bordet och blir ledsen. när jag ska ta upp henne så råkar jag välta min oboy rakt över henne så hon fick en riktig oboydusch. Genomblöt och täckt av oboy åker hon in o torkas av men samtidigt kan jag inte sluta skratta. vilken syn det var och hon blev helt chockad. ingen skada skedd och hon fick ju ett roligt bad men den synen kommer jag nog aldrig glömma. och så dum man känner sig, bara tur det inte var varm oboy eller kaffe!!

dagen fortsatte o vi åkte till hamnkrogen för en brunch denna söndagen också. denna gången med månsson, benson, lundberg och christoffer. gott och trevligt. hem och somnade en timme på soffan för en gångs skull och därefter vidare på 8-års kalas. full rulle och trötta o mätta gick vi hem och har bara tahit det lugnt ikväll. klockan är snart tio men nu checkar jag ut o säger godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0