skönt!

har nu kört ett spinningpass, ett indoorwalkingpass och ett lite halvseriöst gympass och det känns skönt att va igång igen. man har blivit svag o i kass form efter graviditeten men det får ja jobba på nu... mitt mål är framför allt att träna upp ryggen och bli starkare i den. för tillfället känner jag av den varje dag, får nog gå och knäcka till den också o lite massage kanske:)

dagen har bestått av lunch med malin o benson, fixat present till min lilla kusin, hälsat på farmor och sedan träna. är ju underbart att komma hem till alicia efter träningen. tar inte många minuter innan jag saknar henne. hade jag kunnat ha med henne på passen så hade jag lätt haft det, men nu vet jag ju att hon har det bra hemma med sin pappa:) älsklingen har dessutom varit snäll och haft maten klar när jag kommit hem.

det blir mer och mer full rulle här hemma, hon tar sig fram snabbare och har ju hittat alla roliga saker som man inte får göra. har en stor plastväxt som hon gärna drar i o tuggar på bladen, drar sig upp o drar ut alla saker hon kommer åt och mogges bädd och matskålar är ju jättekul. men är så kul att se henne utvecklas och hela tiden lära sig nya saker. tror där är en tand till på g för de senaste dagarna har det varit lite gnälligt och det är ju inget vi är vana vid här hemma.

robin är där nere och kollar fotboll och jag har nu duschat och bäddat ner mig i sängen till en film med en liten alicia sovandes i sängen bredvid... lite egentid kan man kalla det men jag är lite uttråkad och vill att fotbollen ska ta slut så jag har någon att prata med igen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0