många bollar i luften

det som jag trodde skulle bli en lugn och ensam vecka blev helt tvärtom. hela tiden något och råkade även dubbelboka mig idag.. men är så kul att ha så många fina vänner att träffa!! igår fikade jag med sanne och felicia, gamla goa vänner:) idag träffade jag emma för en mysig stund:) sen vidare till månsson för att träffa henne o benson. och jag måste ju säga benson att du är grym på att underhålla lilla Alicia. hon skrattar alltid så härligt med dig och det värmer hela mitt hjärta att få höra dessa skratt.
nu är syrran o mamma här och har ätit taco och även denise är riktigt rolig tycker alicia:)

i morgon kommer min fina vän josefin från ssk klassen på middag. som jag saknar dig gumman! önskar att johanna kunde va med men vi får ses alla snart också!! dagen kommer vi nog spendera med att leta efter en ny matta, filtar och kuddar till soffan. känns som att allt är fullt med moggehår så det kan behövas bytas ut nu när loppan kryper överallt. får väll se om vi även lyckas avsluta målningen på huset snart: ) blir nog sängen tidigt idag, känner att jag kan behöva sova ut en del,även om nu aldrig det går riktigt:)
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0