älskade tjej <3

mitt lilla busfrö har nu börjat krypa:) så söt är hon när hon tar sig fram och ser så stolt ut! så nu får en grind till trappan komma upp snart.

idag har vi varit på väla och ikea med benson en sväng. köpte med bullar rill5 robin som jobbade sin första dag efter semestern och hade klart en liten fika tills han kom hem. sdn traskade jag ut med mogge och mötte upp mamma för en promenad i regnet. blöt blev man men mogge tyckte nog det var skönt. va längesen han ville gå en lång promenad men detta va nog pp gränsen också för i slutet la han sig ner flera gånger. ser lite dumt ut när den stooora hunden bara vägrar gå vidare och där står man och har ingen chans att få fart på honom:) men hem kom vi och jag tog en väldigt skön varm dusch!! i morgon vill jag nog bara mysa hemma och chilla med alicia. va längesen vi hade en dag då vi inte gjorde någonting så det ska jag nog ta tillvara på:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0