Mysdag

Dagen började bra med Malin Lundberg på frukost! Har alltid saker att snacka om med den damen:) därefter blev det en promenad och sen fortsatte Alicia att sova gott i vagnen ute på altanen. Åkte sen till farmor på fika för hon fyller år idag! Grattis min knäppa, rara underbara farmor!:)
Alicia fick en leksakssåg som hon tyckte va väldigt intressant. Tog bra tag om den och självklart skulle den smakas på och stoppas in i munnen. Är kul nu när hon börjar bli intresserad av leksakerna och förstå mer. Hon satt även själv i soffan med ett par kuddar vid sidan om.. Och hon satt rätt länge också... Åh så stor hon börjar bli..! Och som jag tjatar! Haha men det får man göra när ens dotter växer så snabbt! Nu ligger skrutten gott i sin säng, Robin gosar med mogge innan läggdax och jag har bäddat ner mig i sängen! Nattinatti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0