Livet leker!

Ja vad kan jag säga? Vi har det helt underbart.. Perfekt väder, härligt sällskap, massa mys och en hel del badande i bubbelpoolen utomhus med utsikt över backarna!:) har till och med fått lite färg när jag satt ute och badade i solen. Dock vågar ja inte åka skidor än med mina fogar, har en känsla av att jag hade fått ångra det något enormt sen. Så det får bli långa sköna promenader.. Avslutar med en mördarbacke på ca en kilometer så man är duktigt trött när man kommer tillbaka till stugan. Ja och Robin har tagit ett par promenader med barnvagnarna när vi passat barnen medan de andra åker skidor. I morgon ska vi nog till ett badland så Alicia får testa att bada lite, har ju inte badat i badhus innan så ska bli kul och se vad hon tycker om det. Är mysigt att få tillbringa massa tid tillsammans med min lilla familj;)

Fick bli en liten snabbuppdatering bara. Fast man inte gör så mycket om dagarna så blir det inte av att man skriver så mycket! Nu börjar serien ja kollar på så måste se vem som är mördaren! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0