Alicia Linnea Eleonore Örnhag

Nu är lilla stumpan döpt. tack till alla som kom och det va många som hade åkt långt för att vara med på vår prinsessas dop. vi fick mycket fina presenter, många sång och sagoböcker, jättefint smycken, kläder, skor och massa annat fint. kul att så många ville vara med och göra dagen så fin för Alicia och Phoenix.
 
är hon redan 12 veckor?!? var har denna tiden tagit vägen egentligen.. hon bara växer och växer! jag njuter av varje minut och sekund som jag får vara med dig.. tro mig, jag NJUTER! är inte alls jobbigt att vara småbarnsförälder, kan ju bero på att hon är så lugn och snäll och att jag får sova på nätterna. Kan inte förstå att den lilla varelsen som låg inne i min mage med sina små fötter och sparkade nu är ute hos oss.. nu kan man sitta och pussa och gosa med dessa små söta fötter. När jag tänker på skolan så får jag ångest, att det kommer komma en dag så jag ska vara ifrån henne... jag vill ju för alltid bara vara hemma och mysa med min lilla tjej!
Tänk att hon blev så söt, helt underbart fin! hälften mig och hälften Robin. det är en häftig känsla att se kunna se den man älskar i sin dotter, att hon är en blandning av min stora kärlek och mig. När jag tittar på Alicia kan jag absolut se Robin i henne. Och Robin, han är en sådan underbar pappa. verkligen helt fantastisk mot A och tar så bra hand om henne. Det syns hur stolt han är över henne och hur mycket han älskar henne!
Att något så oplanerat kan bli så bra.. livet bara ändrades på en sekund och det blev sååå mycket bättre. nu är jag äntligen lycklig på riktigt!! jag har fått känna en kärlek jag inte trodde fanns.. en underbar resa som bara har börjat!
Du är så fin min lilla skrutt, älskar dig så mycket det bara går <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0