V.23+0

Då går vi in i vecka 24 idag! Enbart 16 veckor kvar nu! Känns helt sjukt! Men tycker magen växer på nu o det börjar bli mer av en kula faktiskt! Jag känner mig enbart väldigt stor och tjock dock men det är ju värt de! Nu ligger vågen på +4 kilo.. Helt okej ändå för att vara i v.24 tycker jag. På onsdag är det besök hos barnmorskan så då får vi se hur jag ligger till med allt. Lite roligt att de blir lite mer kontroller och så nu:)

Idag blev de pannkaksfrukost med Josse, Malin och emma:) därefter blev de söndagsmiddag hos farmor. Nu har de blivit lite plugg o lite städ.. Ska äta lite kvällsmat snart så får vi se om det blir något mer plugg ikväll eller om ja sparar det till i morgon då jag ska sitta hela dagen med böckerna:/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0