Urk

Tog tåget i morse.. Va förseningar så fick ta tre olika tåg ner till Malmö. Mådde lite små illa som jag gjort några dagar nu på morgonen:/ men ja steg av tåget och går en bit.. Så börjar de bli lite röda sträck på tåget. Fortsätter o kolla utan att tänka så mycket på det. De röda blir tydligare och snart ser jag att det är helt rött längst fram.. Av blod! Ööö!! Kunde ändå inte sluta o kolla så när ja kommer fram så ser jag någon köttbit sitta kvar bland allt blodet.. Fy fan alltså de va ingen trevlig syn! Så illamåendet blev ju inte mycket bättre där inte! Måste ju varit något djur som dom kört på men inte trevligt direkt!

Ryggen är dock bättre idag. Nu är den lika dåligt som den är varje dag så de står ja ut med.. På lördag ska ja till Ullared så då får vi se vad den går för!:)
Känner att de är lika bra att passa på att shoppa loss nu medan jag orkar.. Rätt skönt att ha köpt en del. Dock är det ju inte en höjdare att va där på en lördag men eftersom de är bebissaker vi ska handla så vill jag gärna att Robin följer med:) så det blir en tripp med älsklingen, syrran och Benson!:) har eventuellt en plats kvar i bilen om någon är sugen på att hänga på. Är så glad att du ville med gumman (Benson):) inte varje dag man ses ju!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0