Spjälsäng

Nu har vi varit och shoppat!:) så nu har jag monterat ihop sängen och bäddat den så klart. Går ju inte att hålla sig mer nu! Blev väldigt neutralt men så får det va! Tycker i alla fall det ser mysigt ut!:) fick även upp mobilen som vi fick av Månsson. Spelar så fint så:) älsklingen är iväg o jobbar lite den stackaren! Så han får se resultatet när han kommer hem!

La mig ner i sängen för att vila ryggen. Då blev det fart i magen. Nu har jag nog legat en kvart och bara kollat på när det rör sig i magen. Så mycket ha ja inte sett de förr. Väldigt coolt när hela magen rör sig jättemycket. Trodde faktiskt inte man såg de så mycket förrens mot slutet. Så här ligger ja o lyssnar På vaggvisa med tårarna i ögonen o kollar på sparkarna!:) helt okej lördag för min del!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0