sparkar

älskar att vakna upp på morgonen och känna hur det buffar i magen. det är även det sista ja känner innan ja somnar. supermysigt är det! man blir varm i kroppen varje gång!!
va på väla i lördags och shoppade. kände att ja bara använder mina shorts nu mer och det börjar bli lite kallt. älsklingen har ju en förmåga att tvätta mina byxor ofta så dom hinner aldrig töja ut sig riktigt bra så dom sitter skönt över bulan!:) så därför shoppade ja mina första mammabyxor. och gud sååå skönt det va!! haha!! kanske mindre snyggt men det skiter ja i. blev ett par jeans, ett par vanliga svarta och ett par leggins. så nu kan ja mysa rundor i mina slappebyxor! blev även en ny bh så den börja bli för liten. så nu får ja hålla hårt i pengarna som är kvar men ja behövde verkligen dessa sakerna.

vet inte om ja skrivit det men vi köpte ju nya madrasser till sängen för någon vecka sedan. och ja tycker faktiskt att ryggen varit lite bättre än så länge. har inte haft så ont denna veckan. även om den är långt från bra än men det kan ja leva med.

nu ska vi ha lite kvällsfika med bullarna ja bakade i veckan! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0