Skolkis

Idag tog ja en dag för mig själv o va hemma från skolan! Det va ett bra beslut för de va riktigt skönt!
Lärarna lägger ju ut så bra power point innan föreläsningen så man ser vad man ska gå igenom, sen har man ju tusen böcker man kan läsa i sen också. Det är ju rätt lätta saker att läsa sig till. Idag va det urinvägsinfektion ex så det får ja läsa om i böckerna!:)
På tal om böcker! Har ju inte köpt några än.. Så ja satte mig ner idag o kolla priser. Ett par köper ja via blocket men resten måste ja köpa nya då de ite finns på blocket! Segt! Så för fyra böcker ger ja över 2000 kr:/ inte så skoj men ja får sälja dom sen när jag inte behöver dom mer. Så fattiglapp är jag nu!
Ikväll drar ja till Josse för lite kvällsfika med tjejerna <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0