Skolkis dag 2

Ja även idag va jag hemma! Blev en sväng ut till morfar med mamma och Denise!:) Han är ju bara för go min morfar! En riktig förebild!!

Har sedan varit på stan med älsklingen en sväng, myspys!:) nu har jag tagit en lång dusch medan Robin lagade mat.) ja har det väldigt bra jag:) hihi!

Igår märkte ja av hormonerna lite grann! Va en riktigt seg dag i skolan så va lite irriterad över det. Sen när man sitter en och en halv timme på de jäkla obekväma pågatågen så hinner man tycka rätt synd om sig själv.. Va så trött men kunde ändå inte somna.. Så när ja väl kom hem va ja irriterad men ja hade verkligen ingen anledning! Haha!

I morgon ska ja till emma i Köpenhamn efter skolan!! Längtar!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0