hormoner!!

jag har haft en bra dag idag! :) lugn och skön.. men så händer något litet som kan göra att ja bryter ihop.. detta hände nu..
jag valde att stanna hemma idag för att plugga.. det har jag fått gjort en del på så det är skönt.. va sedan ute med lundberg o Mogge på en promenad i skogen.. åkte inom och handlade och bakade en kladdkaka till älsklingen! :) satte mig och beställde skolböcker.. kostade bara 2300 kr än så länge.. va ganske där humöret gick ner lite men hade fortfarande en bra dag! älskling kom hem o vi fikade o hade det bra!::)

får sedan reda på att vi fått reda på praktikplatserna och ser att ja ska vara på ett vårdboende i limhamn. detta innebär att ja måste först ta det tidigaste pågatåget som går ca tio i fem från ängelholm.. det tar en och en halv timme och därefter måste ja ta två bussar för att komma till limhamn som tar en halvtimme... suck! antar att man börjar runt sju på vårdboende där nere också och det blir väldigt ont om tid.. men att köra är ju inget alternativ då det kostar för mycket... så där blev ja ju lagom irriterad men hoppas på att det går att byta med någon eller lösa på något sätt: )

när jag sedan ska luta mig fram så hugger det till i ryggen som bara den.. får hjälp av robin att lägga mig ner och försöker samla mig.. tårarna börja komma och kan inte hjälpa att ja är ledsen.. så lille mogge skulle va gullig o krypa upp i soffan hos mig.. när han då välter ut ett glas saft över datan med svansen.. där ligger ja med min onda rygg och har svårt o rädda datan och där va det nog för mig! hahaha! nu blev detta ju bra och datan klarade sig men ändå.. undrar om detta är hormonerna som gör att jag inte klara av sådant här längre!!

så nu har jag fått gnälla av mig lite !! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0