Godnatt

Kryper ner i sängen till mitt goa duntäcke! Måste ju va den bästa stunden på dagen! Haha!
Kort dag i skolan, hade föreläsning om pneumoni och tuberkulos. Äntligen börjar lite mer intressanta saker.
Har hälsat på brossan som flyttade till lägenhet idag! Sen blev de pizza o mys med familjen!
Hahaha tryckte upp mina strumpor i syrrans huvud så hon började gråta! Shit ja kan fortfarande skratta åt det alltså!! Jaja jag vet! Supermogen är jag! Men än så länge är jag också bara ett barn och inte mamma så de gäller att tramsa av sig nu!:) haha!

Fick även inkopplat fibern idag. Gött nu har vi bra bild på tvn igen. Håller på o stänger ner vårt analoga nätverk så det har inte varit på topp. Bara internet kvar nu också att fixa!!:)

Sov gott <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0