20+4

Mer än halva tiden har passerat och ja har inte förstått det än! Om mindre än fem månader är ja och Robin föräldrar och ska ta hand om en liten bebis.
Detta innebär en del fixande och handlande kan jag meddela! Så idag satte ja mig ner och började skriva en shoppinglista. Så man kan börja beta av lite sakta men säkert så inte allt kommer i slutet. Nu har ja lite mer koll på vad som ska handlas men Gud vad mycket det är. Har kollat runt på internet och skrivit inköpslista, en del är säkert onödiga saker men sådant får ja ta reda på sedan!

Jag har lite svårt att förstå att vem som helst kan bli föräldrar. Man behöver ingen utbildning alls! Jag läser till sjuksköterska för att kunna vårda andra människor som ja inte har någon relation till. Detta tar minst 3 år och är väldigt tufft att läsa till... Men för att ta hand om det ja kommer älska mest av allt i hela världen behövs ingen utbildning eller göra något prov. Klart man klarar det.. Man får ju gå på sunt förnuft och ringa mamma o pappa dygnet runt med frågor men ändå!:) inte alla som har så bra föräldrar eller ens ett sunt förnuft!

Tog i alla fall en bild i morse. Börjar känna mig så himla tjock o stor nu.. Men det är kanske bara ja som tycker. Så här får ni faktiskt en magbild! Mest så ja själv ska kunna jämnföra sen men ni kanske är precis som jag, tycker det är spännande att kolla andras magbilder:) haha. Fortfarande inte gått upp tre kilo än så det är skönt! Blodtrycket behöver ja inte heller oroa mig för att det är för högt. Va 98/58 så det är gott om marginal till för högt:)

Nu är min lilla vovve rastlös och begärt en promenad;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0