Varning

Nu vill ja bara varna alla för att den närmsta tiden kommer ja va riktigt osocial. Nu är det tentaplugg som gäller till nästa lördag. På tisdag börjar praktiken nere i Malmö vilket säkert kommer innebära tidiga mornar och sena kvällar. Samtidigt har ja så klart skolsaker som ska göras! Denna praktiken måste jag bara få gjord och för att inte gå under helt kommer jag behöva lite egentid. Så va snälla o respektera och förstå att ja måste prioritera detta nu de närmsta veckorna. Tiden som ja kommer ha över kommer gå till älsklingen, familj och närmsta vännerna! För hos er får ja mer energi! Som ja längtar till skolan slutar och jag kan börja ett helt nytt liv med krabaten som växer till sig i mig:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0