Pigg o vaken.. Not!

Dax för praktiken igen. Varit ledig fyra dagar nu.. Välbehövligt men gick för fort som vanligt! Nu har jag bara sju dagar kvar på praktiken!:) woohoo! Är nästan lite stolt över mig själv när ja är klar för ja visste inte innan om det verkligen skulle gå. Men det va inte så mycket spring utan snarare väldigt stillasittande så ryggen har fungerat bra. Den har varit bättre den senaste veckan faktiskt. Och under denna veckan har ja inte gjort mycket mer än att åka tåg, praktik, plugga o lite så där. Så ryggen verkar ju fungera så länge jag tar det lugnt. Vilket är synd för ja vill gärna kunna vara aktiv just nu. Både för min och bebisens skull. Vill kunna gå långa promenader med mogge flera gånger i veckan och inte bara en gång i veckan i lugnt tempo. Är rätt för att öka för mycket i vikt för snabbt också när man inte rör sig så mycket. Men det har ja ju inte gjort än så länge så är säkert ingen fara. Ja känner ju min kropp bäst och rör mig så mycket som den orkar med:)

Igår va ja på besök hos barnmorskan. Gjorde glukosbelastningen vilket gick bra. Lyssnade på hjärtljuden,mätte magen o lite annat smått o gott. O det såg bra ut så det va skönt. Magen hade växt mycket sedan förra besöket. Haha. Nämnde för bm att ja har lite ont i magen på morgonen och någon gång under dagen. Tänkte att de är lika bra att säga till.. Så blev en läkartid också nästa måndag. Känns lite onödigt men hon ville gärna att ja skulle kolla upp det.

Nu drar även snart föräldragruppen igång. Den 15/11 är första gången. Känns lite sjukt att det redan är dax för det.. Men ja går gärna på det och är det till hjälp så är det ju bara bra:) alltid kul o träffa andra i Ängelholm som är lika långt gångna som jag ungefär:)

Nu ska ja njuta av min timmes tågresa;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0