oj!

oj de va värst va förra blogginlägget blev populärt! tack för alla gulliga kommentarer! betyder jättemycket!även om ja skriver för min egen skull så är det jättekul när ni läser och kommenterar. då får man ju lite mer motivation till att gå in och skriva: )

nu ska ja sätta mig och skriva ett arbete... får se om ja har samma skrivförmåga där. lär väll ta mig hela dagen o skriva en mening. mamma och pappa har hämtat med mogge till golfbanan så ja har en lugn dag för mig själv. riktigt skönt! så nu skriva sen kurera mig med en kopp te i soffan till älsklingen kommer hem.. tvättar även lite och får se om ja hinner vika in lite babykläder i nya garderoben. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0