Mogge <3

Denna underbara hund förgyller mina dagar! Har varit hemma tre dagar nu med honom. De har varit så mysigt. (för de mesta i alla fall). Han är jätteduktig och är lugn medans jag pluggar. Nu ligger han vid min sida o drömmer! Tycker synd om honom att jag inte har mer ork att leka men han har ju andra som orkar. I alla fall fysiskt. Tror han märker av att de är något med mig för han testar mig mycket nu. Vill väll se var mina gränser går och hur svag jag är. Med Robin gör han inte alls de på samma sätt! Hmm.. Men ser framemot en hel helg med honom! Nu har vi båda tid till han så han ska bli så bortskämd så!!:) tänkte åka till stranden nu när Robin kommer hem men de vill ju inte sluta regna. Lite onödigt o dra hem hela stranden kanske, vi städade ju faktiskt igår!

Nu kör ja sista rycket med plugg innan Robin är hemma sen ska jag hålla fredag! Kanske en sväng till stan, kappahl har rea o dom har så fina bebiskläder så man kanske kan göra något fynd där:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0