Helg!

Ja nu ska ja hem o fira helg! Är ledig i morgon så känns som fredag för mig! Fick sluta tidigt från praktiken idag. Va hade ju haft så "mycket" o göra.. Hhaha. Min handledare är i alla fall jättegullig i snäll. Ska ner på lördag men kan komma o gå lite som jag vill. Är ju väldigt skönt! Nästa vecka blir tuffare så ja kommer va borta må - fredag! Är de inte praktik så är det skola. Så någon frivillig till o passa mogge så bara hör av er:)

Nu ska ja vila ögonen en stund på tåget innan ja ska hem o busa med fjanten och sen fixa lite till rummet så klart!:)



Kommentarer
Anonym

Kul med allt fix! Ser fram emot att se resultatet! Hälsa min nya myskompis!! ;) /Benson

2012-10-18 @ 16:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0