Egentid

Mörkrädd är något jag är.. Så när R skulle iväg och kolla fotbollen passar ja på att ha en kväll för mig själv. Va medbjuden till fotbollen och hade gärna gjort de men ja orkade inte idag. Vill ju inte sitta o va osocial och ja vill lägga mig i tid idag. Blev en lång dag, stack vid fem i morse o va hemma vid sex ikväll. Så det blev bara o hoppa in i duschen, äta o sen sova. Tycker ju det är lite läskigt o va hemma själv så ja har nu krupit upp i sängen och ser tv där. Älskar min härliga säng med mitt Goa duntäcke!:) har nog inte varit själv en kväll på väääldigt länge... Men längtar ändå till R kryper ner i sängen och somnar intill. Känns alltid lite mer tryggt!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0