100 dagar kvar <3

Det börjar närma sig!! Kommer ihåg i början av graviditeten när jag tänkte på denna dagen. Vi hade bokat johan glans biljetter och visste vilken vecka ungefär ja skulle va i när de va dax o kolla på han. Då tänkte ja att jag skulle va jättestor redan! Men så stor som ja hade tänkt mig är ja inte än i alla fall så det är ju skönt! Går snart in i vecka 27 och har gått upp nästan 5 kilo. Helt okej fortfarande anser jag med tanke på att ja inte kan träna direkt.

Igår va vi som sagt på johan glans! Shit vad han är bra. Absolut min favorit komiker. Ja gillar hans humor! Inte bara massa rå humor åt saker som egentligen inte är kul. Han har verkligen igenkänningshumor och det skrattar ja mest åt. Alla sådana saker som de flesta faktiskt är med om i vardagslivet men man inte tänker på. Och live är han ännu bättre.. Dock va han bättre förra gången vi va och kollade men detta fick också högt betyg.
Va ju perfekt för de va precis där bensin bodde så ja fick springa in o ge henne en kram också. Och syrran fick äpplekaka så hon blev väldigt nöjd!:):)

Vill även tacka Malin,christoffer och Denise för all hjälp med mogge denna veckan. Hoppas nästa blir lite bättre.. Är inte lätt när båda är borta hela dagarna. Får hoppas vi kan fortsätta lösa det till ja är klar med praktiken. Som för övrigt går bra men det är väldigt tråkiga arbetsuppgifter.. Är ju mer van vid IVA och lite mer action. Haha!

Nu har ja slingrat mig ut plugget allt för länge. Sov ut till tio, sen nästan en timmes promenad med mamma, pappa o mogge och nu lite bloggande! Men de ska ja ta igen nu för tentan är i morgon bitti så bara att sätta fart!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0