V.33

Tiden bara springer iväg och vi är nu inne i vecka 33. Idag är det bara 54 dagar kvar till Bf vilket känns helt sjukt! 54 dagar är ju ingenting och det kommer nog gå väldigt fort i en månad till. Över julen kommer det gå fort sen kan jag tänka mig att januari blir seg men de får va så då:) tycker det gått så snabbt hittills så det gör ingenting!

Jag är så lycklig över mitt beslut. Känner mig mycket piggare redan. Känns som att ångesten legat över en och tryckt ner mig. Igår va jag pigg vid tio tiden och började tillochmed läsa en bok innan jag somnade. Idag vaknade jag vid sex tiden och kunde inte somna om. Så jag är nog lite piggare allt:) hoppas det håller i sig!

Nu ska jag skriva lite mer om astma och kol och sen försöka få putsat fönsterna, tvättat, promenad med mogge och sen får vi se vad jag mer orkar och hinner:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0