V.32

Får ju skriva en liten uppdatering om den lilla i magen:) igår gick vi in i vecka 32. Känns verkligen som att det närmar sig på riktigt och de är endast två månader kvar. Kan inte förstå att jag bara har två månader kvar och vara gravid så gäller att njuta av denna tiden.

I torsdags va vi på föräldragruppen för första gången. Minns inte om jag skrev de men säger de igen i så fall. Va mysigt och på torsdag ska vi prata om förlossningen och innan mötet ska vi till barnmorskan på kontroller. Är alltid spännande:)

Häromdagen kände jag när den lilla "andades" i magen. Dom andas ju inte än men övar på det i magen så det va den rörelsen jag kände. Hade ingen aning om att man kunde känna detta men de va riktigt häftigt. Känner även tydligt när den har hicka. Är en härlig känsla att kunna känna lite mer specifika rörelser och man känner att man får en speciell kontakt med bebben.
Kommer bli världens finaste och underbaraste lilla människa och Gud som ja kommer älska detta pyret:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0