V.31

Nu räknar vi ner veckorna från tio vilket känns helt sjukt. Tio veckor kvar!!! Sen börjar vi ett helt nytt liv och har hela tiden någon annan att tänka på i första hand. Men de ska bli så mysigt, hoppas tiden går fort nu.

I morse va ja med om något obehagligt. Robin åkte till jobbet Lite innan sju. Ca fem min efter så ringer det på dörren. Ja ringer upp Robin och ber han va kvar i luren när ja öppnar. Har bara täcket omvirat om mig eftersom ja hade ju sovmorgon så ja låg kvar o sov. Går ut på framsidan för att kolla vem det är. Fram kommer en skum man som ser chockad ut att ja va hemma. Han blir tyst och säger sen att han skulle göra om vårt badrum.. Hmm nää då har du nog kommit fel säger ja. Han står tyst och tittar sig osäkert omkring.. "ja det va kanske ett annat nummer ja skulle till".. Eh ja antagligen! Väntar på att han ska be om ursäkt och gå. Men han står osäkert kvar och tittar sig omkring utan att säga så mycket. Han presenterade sig inte o sa inte till vem han skulle. Ja började titta efter en firmabil och verktyg men ingenting.. Han hade helt vanliga svarta privatarbetskläder på sig och inget märke på någon firma vilket ja tycker att alla firmor har på sina kläder nu för tiden. Tillslut gick han och ja låste dörren ordentligt om mig! Kändes väldigt obehagligt för han betedde sig så skumt. Ja har gått i området och kollat om här är någon som gör om badrummet men det verkar inte så.
Så jag ringde och tipsade polisen faktiskt så får vi hoppas att vi slipper inbrott här i området! Tur ja har min stora vakthund hos mig:) han får va vid min sida hela tiden nu!

Nu blir de ännu mer plugg för i morgon är tentan som ja måste ha alla rätt på för att klara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0