Slutkörd

Gårdagen va otroligt mysig och roligt. Som jag skrattade och hade ont i käkarna efter ett par timmar med underbara vänner! Tack tjejer för en trevlig middag och roliga stunder. Va skulle ja gjort utan mina vänner!?

Dock tog detta slut på alla mina krafter och det känner jag av idag. Men det va det absolut värt! Höll på och somna i soffan halv åtta ikväll. Sa till Robin o väcka mig så fort ja slumra till o de fick han kämpa med. Men nu är ja uppe och ska kämpa minst någon timme till. Haha. Men sängen kommer nog vara väldigt skön och krypa ner i ikväll.

Igårkväll när vi gick och la oss så kände både jag och älsklingen vår lilla skatt hicka i magen. Va en häftig känsla och den lilla hade hicka ett rätt bra tag. Som jag längtar tills du tittar ut så vi får lära känna dig och pussa på dig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0