Kämpa kämpa kämpa!:)

Har ännu en ledig dag hemma! Det är ju bara så underbart att kunna lägga upp dagarna som man vill( i stort sätt i alla fall). Förmiddagen får bestå av pluggande så har man det gjort. Sen är de dax o ta tag i saker här hemma under eftermiddagen. Igår vet jag inte vad de var med mogge men han var inte sig lik. Under vår promenad drog han hela tiden o va jättejobbig.. Han som brukar gå snällt och fint vid min sida när vi går själva.. Men inte igår inte.. Så under halva promenaden hade ja ont i ryggen o visste knappt hur ja skulle ta mig hem. Men de gick o sen va den helt slut.. Detta sitter nog kvar idag för har haft ont sen ja vaknade. Men ja körde på med plugget på morgonen.. Mamma va underbar o kom o hämtade mogge på en promenad idag så det slapp jag denna gången:) jag passade på att tvätta fönstren under tiden! Sen blev de en fika med mamma och sen satte ja fart igen. Har egentligen inte gjort så mycket.. Röjt lite och så där.. Men ojojoj de känns som jag hållit på i tio timmar utan paus. La mig i soffan nu i fem minuter va de tänkt med benen i högläge. Nu får vi se om jag kan resa mig igen! Annars får ja vänta till Robin kommer så får han putta på litta:)

Nä men ja ska fortsätta för ja är på städ o fix humör idag och ja vill gärna ha de gjort. Tänkte börja så smått med julpyntet och det är ju alltid mysigt!:)

Så nu fick ja gnälla av mig lite:):) haha! En dag som denna så inser ja att de va rätt beslut o ta praktiken sen för om ja inte ens kan pyssla lite hemma hur skulle ja då klarat det??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0