Drömmar

Det är ju vanligt med mardrömmar och otrohetsdrömmar när man är gravid.. Men nu vill jag inte ha dessa drömmar längre. Gång på gång drömmer jag att Robin träffar någon annan och lämnar mig. Varje gång blir han helt kall och riktigt elak mot mig! Helt tvärtemot hur det Egentligen är. Han är nog trött på att jag vaknar och slår på honom i sömnen, gråter och är helt förtvivlad när jag vaknar. Nu har ja lärt mig o kontrollera känslorna och förstår att det bara är en dröm.. Men jag är ändå helt uppriven efter dessa drömmar och bara tanken på att det skulle hända skrämmer mig enormt!

Men det är tur att det bara är en dröm och varje gång ja vaknar så har jag min prins vid min sida som tar superbra hand om mig! Tack älskling för allt du står ut med <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0