Dag 1

Jag säger de igen.. Folket på tåget alltså! Lika irriterad varje gång! Undrar om de är graviditeten som gör att jag stör mig så mycket på alla eller om folk bara är störda!
Sitter där igen och denna gången är det fyra tonårskillar och två tonårstjejer. Med andra ord fjortisar till Max! Vi kan börja med språket.. Det är ju inte av denna värld. Sen sitter killarna o rapar o äcklar sig, snackar om sex, kastar kex i tåget och är väldigt högljudda. Noll respekt för alla andra på tåget. Sen tar dom fram bearnaisesåspulver och sitter och sniffar detta. Jag undrar vad som gått fel.. Uppfostran,umgänget eller helt enkelt allt!

Ja i alla fall så är nu första dagen avklarad på praktiken. Är helt slut efter en lång dag men det har ändå varit kul. Redan idag har ja fått göra mer än under hela min andra praktik. Vår handledare skulle även ha HLR så vi fick vara med på detta. Tycker sådant är jättekul men ja kunde inte va med helt. Kändes inte så optimalt att krypa på golvet, stå framåtlutad och snabba rörelser. Ryggen värkte redan men ja kunde göra annat och om inte annat observera;) nu är jag ledig till måndag så man kan ju även säga att första veckan är avklarad! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0