Check!

Nu kan jag checka av min praktik! Sista dagen är avklarad med ett högsta betyg:) så jag är nöjd... Skulle varit där i morgon också men fick bli ledig för min handledare, så där fick ja en hel extra dag till att tentaplugga och spendera tid med mogge!

Helt sjukt att vi redan är i vecka 30. Ja kan inte förstå det riktigt och ännu mindre kan jag förstå vad som väntar om några veckor bara!! Magen den växer kan man säga! Men ja njuter fortfarande av att vara gravid och hoppas jag kan göra det ett tag till. Sen mot slutet kommer man nog va så trött på det efter all ryggsmärta och andra krämpor! Men än så länge går det an!:)

Ikväll ska jag träffa tjejerna!:) emma är hemma från Köpenhamn så vi får snacka ikapp lite:) ska bli mysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0